Klaar voor de start....

9 november 2012 - Utrecht, Nederland

En het startschot klinkt binnenkort  al: 11-11!! Nee, het is geen startschot voor het carnaval, daar zal je ons nooit aantreffen, maar voor een apen-reis naar Indonesië en Maleisië. We vliegen op die dag naar Singapore, onze eerste bestemming!

Sinds onze Afrika-trip van 8 maanden in 2010 hebben we onze reisblog niet meer gebruikt. Niet dat we geen vakanties in die tussentijd hebben gemaakt, maar geen opvallende. De komende vakantie wordt wel weer iets aparts: we gaan met 10 andere apen-liefhebbers een zelf georganiseerde trip naar Zuid-Oost Azië maken. En tsja, als de titel van onze reisblog AenAinA heet, dan kunnen we Afrika zomaar veranderen in Azië en jullie wederom lastig vallen met onze avonturen! De trip gaat deze keer geen 8 maanden, maar ‘slechts’ 3,5 week duren, iemand noemde dat voor ons doen ‘een lang weekend’….. We zullen dan ook niet zo heel veel berichtjes plaatsen, naar verwachting 3 of 4. Maar het wordt hopelijk wel een heel bijzondere reis, waarbij de nadruk ligt op het bezoeken van diverse (apen-)projecten op Sulawesi en Borneo. Maar we gaan ook proberen leuke beesies te spotten in het regenwoud (orang oetans, neusapen e.d.), gaan lekker een dag snorkelen, bezoeken een dierentuin en snuiven uiteraard de lokale Aziatische sfeer op. Kortom, van alles wat. Maar het meest bijzondere voor ons is toch wel dat we dat met een groep gaan doen: 9 dames en 3 heren. Wij zijn benieuwd hoe het gaat worden en hopelijk jullie ook!

Deze orang oetan (prachtige foto van Iris) heeft ons al in de gaten en hopelijk  spotten wij straks een soortgenoot van haar in het regenwoud!Radja foto Iris okt 2012

Groetjes, A&A

1. Jeannette:
    9 november 2012
    Geniet er allemaal van en maak lekker veel foto's. Hebben we binnenkort een mooi na-de-pauze programma ;-)
  2. Nicolette:
    9 november 2012
    heel veel plezier weer!! geniet er van!
  3. Joke en wim:
    9 november 2012
    Wat ontzettend leuk, dat wij weer kunnen meegenieten!
    Wij verheugen ons er op en een heel goede reis gewenst!!
    Veel groeten, Joke en Wim
  4. Gineke:
    9 november 2012
    leuk dat we weer op de hoogte worden gehouden van jullie reisavonturen. Heel veel plezier!!
  5. Roberto:
    9 november 2012
    Ga je de kaart nog aanpassen?
  6. Hans:
    9 november 2012
    Heel veel plezier en hopelijk veel aapkijkgenot.
  7. Wim Rademaker:
    9 november 2012
    Ga genieten van de lekkere warmte en de mooie dieren die jullie vast gaan zien.
  8. Ineke Nieuwkerk-Hessels:
    9 november 2012
    Goede reis allemaal, veel plezier en ik hoop dat jullie veel te zien krijgen
  9. Martijn en Frederike:
    9 november 2012
    Hele fijne reis en leuk dat we weer één heel klein beetje mee kunnen kijken.

Groeten, Martijn & Frederike
  10. Oscar & Rob:
    10 november 2012
    Een fijne vakantie en veel plezier!!
  11. Renate:
    10 november 2012
    Inderdaad erg kort voor jullie doen. Maar dan wordt het gewoon een heel intensieve trip denk ik. Veel plezier!
  12. Iris:
    11 november 2012
    Have fun in the sun!!! Of is het de regen(wouden)... :D
    Heb al veel zin in het lezen van jullie verslagen!!!
    Hartelijke groetjes,
    Iris
  13. Coby Kuipers:
    15 november 2012
    Wat een leuke groepsfoto. Ik wens jullie allemaal een onvergetelijke vakantie toe en veel inspiratie voor de rondleidingen volgend jaar.
    Hartelijke groetjes,
    Coby